22 februarie 2009

Pariurile mele la Oscar 2009

1. Cel mai bun film:
2. Cel mai bun actor în rol principal:
  • cine va lua: Mickey Rourke (numai de n-ar fi Sean Penn; sper ca, în sfârşit, Academia să aibă luciditatea de a nu continua moda ultimilor ani, în virtutea căreia acest premiu a fost dat unor imitatori de personaje istorice: Ray Charles, Edith Piaf etc., etc.)
  • cine ar merita de drept: Mickey Rourke
3. Cea mai bună actriţă în rol principal:
4. Cel mai bun actor în rol secundar:
5. Cea mai bună actriţă în rol secundar:
6. Cel mai bun regizor:
7. Cel mai bun scenariu original:
  • cine va lua: Milk (nu îndrăznesc să cred că se va da pe bune)
  • cine ar merita de drept: In Bruges
8. Cel mai bun scenariu adaptat:
9. Cea mai bun film de desene animate:
  • cine va lua: WALL-E
  • cine ar merita de drept: WALL-E (cu toate că şi Bolt e simpatic)
Nu mă pot pronunţa deloc asupra celui mai bun film străin. Am fost prea ocupat să le văd pe cele hollywoodiene, deşi am avut astfel mai mult de pierdut decât de câştigat...
Concluzia mea: Go, Mickey!!! E singura performanţă care, în absolut!, merită un Oscar.

2 comentarii:

  1. Ce tare esti!......Marele prezicator spune-mi cine e cea mai sexy din tara?

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Nu era o prezicere, era mai mult o joacă, un pariu. Şi mi-a ieşit binişor, zic eu...
    2. La întrebarea ta nu pot răspunde, ci doar spune (eventual) cine-mi place mie. Iar dacă tu eşti Venus, oricum nu trebuie să-ţi faci griji, fie cine-o fi în ţară, cea mai frumoasă din univers rămâi tot tu. :)

    RăspundețiȘtergere