23 martie 2009

The Obama Show

Măi, ce să zic, îmi place de Obama. Mă face să visez la ziua când va apărea un politician român care să fie simpatic, fără a fi miştocar. Care să fie tranşant, nu şi revanşard însă. Care să fie ţigan (de ce nu?), dar pe care să nu-l aud niciodată ţigănindu-se...
Acea zi, cred, nu va veni însă decât în urma celei în care vom avea comentatori şi analişti de bună calitate şi încredere. Nu din aceştia care, dintr-un întreg interviu, tot ce reţin e că Obama a făcut glume pe seama persoanelor cu handicap.


5 comentarii:

  1. Ce grozav santeti dnul.BogdanAti atins un subiect geneeral.Sa stiti ca multi se potrivesc in doorinta cu dvs.respectiv chiar si eu.acum eu sa stiti ca din toti ai nostri eu il vad pe Dnul.Gioana daca nu-l vor manca oligarhi care si ei vad in el un om c-am cu aceleasi viziuni si este educat.Sa dea Dumnezeu sa nu-l doboare cei care vor saa distruga tara noastra.Dumnezeu sa ne ajute pe noi si tara noastra ROMANIA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de comentariu, doamna Lorelai. Cât despre Geoana, ce sa zic. Mie nu-mi place individul. Mi se pare ca seamana cu unul care a mostenit o avere mare. Se umflă in pene ca o sa faca din ea ceva, că o s-o sporească, desi se vede de la o poştă că tot ce e în stare e s-o ducă de râpă.
    Părerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Domnule Bogdan,
    ce sa zic, sperati degeaba. Nu cred ca generatia domniei voastre si a domniei mele o sa apuce un domn presedinte cu asemenea calitati.
    C-am atat am avut de zis!
    Parerea mea..

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca vom avea in scurta vreme (20 de ani :D) o generatie de politicieni altfel. Nu stiu daca vor fi ca Obama (nici el nu stiu cum e ca politician la varf, mai are de trecut multe teste), dar ca vor fi altfel (in bine) decat cei de-acum, asta cred cu tarie. Altfel, am pleca toti din tara, daca n-am avea speranta. Zic si eu. Oricum, nu ma poate contrazice nimeni vreo 20 de ani. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, esti in una din zilele tale optimiste, ha? :))
    Ai facut raspunsul asta cu schepsis.. ca eu sa nu pot zice ca nu e adevarat. Tre' sa astept 20 de ani si sa sper tot atatia?

    RăspundețiȘtergere